sobota, 18 maja 2024

Warto przeczytać

Reklama wizualna jako klucz do sukcesu? Rola ścianek reklamowych w marketingu

Każda reklama ma na celu dotarcie do jak największej grupy odbiorców. Z tego powodu przedsiębiorcy przykładają coraz większą uwagę do estetyki i skuteczności reklamy wizualnej, mającej na celu pobudzić zmysł wzroku oraz zainteresować potencjalnych Klientów. Większość osób na świecie to wzrokowcy - oznacza to, że w procesach zakupowych podejmują decyzję na bazie wyglądu produktu, jego estetyki bądź formy promocji, jakiej podjął się producent. Specjaliści od reklamy wizualnej od lat robią wszystko co w ich mocy, by w odpowiedni sposób zilustrować każdy przekaz, zwłaszcza ten medialny. Konferencje prasowe, eventy, starannie skonstruowane systemy wystawiennicze o charakterze promocyjno-informacyjnym... sposobów na dobrą reklamę jest dziś naprawdę mnóstwo. Jedną z najczęściej stosowanych form promocji i prezentacji są przede wszystkim ścianki reklamowe i konferencyjne. To właśnie one wiodą obecnie prym na rynku, a wszystko dzięki możliwości dostosowania ich designu typowo do motywów marki. Co jeszcze warto o nich wiedzieć?


Odbiór wizualny a odbiór treści, czyli jak ścianki reklamowe mogą pomóc w prezentacji


Szacuje się, że statystycznie większości z nas o wiele łatwiej jest zapamiętać przekaz wizualny - bardziej niż to, co się do nas mówi. Nawet tekst, znajdujący się na banerze czy stronie internetowej, przyswajany jest w nieco ponad 40%, w momencie gdy umieszczona grafika zapamiętana zostaje w około 90%. Proces „zapamiętywania oczami” sprawdza się więc u naprawdę wielu osób. Z tego powodu, producenci i specjaliści pracujący w działach reklamy zaczęli stosować ścianki. Chociaż ich konstrukcja jest dosyć prosta, opiera się bowiem na jednej lub kilku zestawionych ze sobą ściankach, ścianki reklamowe i konferencyjne znakomicie odnalazły się w marketingu. Produkty te doskonale dopasowują się do potrzeb konkretnych przedsiębiorców, występując w wielu układach oraz rozmiarach. Do ich produkcji używa się zwykle wysokogatunkowych materiałów, które wykazują wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz negatywne działanie temperatur lub wilgoci. Zalicza się do nich: tkaniny, PCV, siatki mesh, pleksi czy aluminium. Systemy ścianek reklamowych bardzo często składają się z podzielonych na odcinki profili, które wyróżniają się na tle reszty specjalnymi możliwościami montażu, które najczęściej nie wymagają użycia wielu narzędzi. W przypadku takim jak ścianki reklamowe, można z pewnością stwierdzić, że skuteczność reklamy rzeczywiście może tkwić w prostocie przekazu.


Graficzna prezentacja marki w zasięgu ręki - ścianki reklamowe na zamówienie


Współcześnie wiele firm oferuje klientom możliwość stworzenia systemów reklamowych od zera. Zamawiający ma niemalże pełną kontrolę nad tym, jak będzie wyglądał projekt, a także sprawuje pieczę nad jego kompleksową realizacją, Jedną z firm, które zajmują się tworzeniem tego typu ścianek na specjalne zamówienie jest Omega System. Na stronie internetowej https://www.scianki.info.pl/ , producent przedstawia różne modele stworzonych przez siebie ścianek, jednocześnie dając potencjalnie zainteresowanym zakupem informację, że ścianka reklamowa może wyglądać tak, jak oni sobie tego życzą. Obecnie ścianki reklamowe stosowane są zarówno wewnątrz budynków, jak i w reklamie zewnętrznej - wzbudzając zaciekawienie wśród wielu przechodniów. Skoro w dzisiejszych czasach tak istotne jest pierwsze wrażenie, należy postawić na spójną, skuteczną, a przy tym wyjątkowo estetyczną reklamę. Zastosowanie ścianek reklamowych zdecydowanie może w tym pomóc.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.