czwartek, 28 marca 2024

Wiadomości

  • 17 komentarzy
  • 13960 wyświetleń

Konkurs na dyrektora Żłobka

Burmistrz Miasta Grajewo ogłosił otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko kierownicze - Dyrektora Żłobka Miejskiego.

Kandydaci mogą składać dokumenty do 2 lipca 2014 r. Żłobek Miejski rozpocznie działalność 1 września br., przy ul. Krasickiego 2 w Grajewie.




1. Nazwa i adres jednostki:
Żłobek Miejski, ul. J. Krasickiego 2, 19-200 Grajewo
2. Określenie stanowiska: Dyrektor Żłobka Miejskiego
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku dyrektora żłobka, tj.posiadanie wykształcenia wyższego i co najmniej 3 letniego doświadczenia w pracy z dziećmi, albo posiadanie co najmniej wykształcenia średniego oraz 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi,

  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. osoba która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;

  6. osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

  7. daje rękojmie należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

  8. nieposzlakowana opinia,

  9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań):
  1. znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż,

  2. umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji,

  3. obsługa komputera,

  4. zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,

  5. umiejętność łagodzenia konfliktów.


5. Zakres zadań wykonywanych w szczególności na stanowisku:
  1. Kierowanie działalnością żłobka miejskiego, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania i reprezentowania żłobka na zewnątrz,

  2. zapewnienie dzieciom profesjonalnej opieki, o odpowiedniej jakości, w warunkach zbliżonych do domowych,

  3. zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo– wychowawczej nad dziećmi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb,

  4. organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla dzieci oraz pracy dla podległego personelu,

  5. prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,

  6. właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi,

  7. wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego personelu,

  8. pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku,

  9. zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie,

  10. współpraca z rodzicami dzieci uczęszczających do żłobka, lokalnym środowiskiem, organem założycielskim, instytucjami i organizacjami, w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat 3.

  11. terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości.

6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Miejsce pracy

Praca w budynku Żłobka i poza nim. Bezpieczne warunki pracy. Budynek piętrowy nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.

Stanowisko pracy

Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpraca z pracownikami Żłobka, dyrektorami jednostek organizacyjnych miasta Grajewo, korespondencja tradycyjna i e-mailowa oraz przemieszczanie się wewnątrz budynku Żłobka.

Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Żłobku Miejskim w Grajewie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - - nie dotyczy

8. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (uzasadnienie przystąpienia do konkursu),

  2. formularz zgłoszeniowy,

  3. kserokopia dowodu osobistego,

  4. kserokopię świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia szkoły wyższej, oraz kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany okres zatrudnienia, lub zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu pracownika na umowę o pracę, zawierające informacje o okresie zatrudnienia, w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru),

  5. podpisane czytelnie przez kandydata pisemne oświadczenia:

    • o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

    • o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

    • o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    • o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),

    • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku pracy dyrektora,

    • oświadczenie kandydata, że daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,

    • oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,

    • oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę, poprzez użycie zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem” ,miejscowość, data, czytelny podpis.

Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane czytelnie przez kandydata.

9. Wymiar etatu: - 1 etat

Żłobek Miejski rozpocznie działalność od dnia 1 września 2014 roku.

10. Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie http://bip.um.grajewo.pl bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek od 7.30 – 15.30.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:

"dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Żłobka Miejskiego"

w terminie do 2 lipca 2014r. do godz. 15.30.
Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu.


Burmistrz Miasta Grajewo informuje kandydatów, że oferty niekompletne (nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych danych i dokumentów) oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu na złożenie ofert.

Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza dokona oceny formalnej złożonych ofert poprzez porównanie danych i dokumentów, zawartych w ofertach z wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone.

Osoby, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury naboru.

O dalszej procedurze naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź odrębnym pismem.


Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Grajewo http://bip.um.grajewo.pl , na tablicy informacyjnej Urzędu i Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Grajewie.

11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 86 273 08 06.

(za: BIP UM Grajewo)




Komentarze (17)

Od kiedy na stanowisko dyrektora wymagane moze byc srednie wyksztalcenie a jest tyle osob poszukujacych prace z wyzszym wyksztalceniem.Moze pod kogos jest nabor juz ustalonego z gory.

i tak wygra rodzina Kielczewskich lub ich przyjaciele

Kpina aby dawać takie ogłoszenie kilka dni przed końcem terminu nadsyłania kandydatur. Pan burmistrz znów próbuje kogoś zatrudnić ze swoich ziomków dlatego taki termin... Żenada - wyborcy nien dajcie sie więcej zwodzić...

Skonczyłam Liceum wiec tez zloze kandydature sa niskie wymagania jak na dyrektora.

Jakiś parking niech zrobią te głąby co przyjeżdżają po dzieci nie którzy to mało brakuje a do klatki wjadą.

Biorąc pod uwagę, że CISie nadal nie mogą znaleźć księgowej to nie dziwie się, że coraz bardziej obniżają wymagania. U nas w mieście, jak i zresztą w całej Polsce młodzież uciekła za pracą..kiedyś uciekali do dużych miast, a aktualnie za granicę.

ten kto wie, wytypowany jest, to ma papiery przygotowane od paru miesięcy - nie łudźcie się, że ktoś z zewnątrz się dostanie - ale powodzenia;)

Ktos z wyzszym wyksztalceniem i majacy kontakt z dziecmi to nauczyciel lub przedszkolanka taki najlepszy dyrektor.

No , chyba ostatnio wolność słowa jest zagrożona ale powiem tylko odważnie , że wróble na dachu mówią , iż jest osoba to i stanowisko się stworzy .... nie komentuję tego , pozostawiam komentarz innym .

skoro to w przedszkolu to niech dyrektorem zostanie jedna z tamtejszych nauczycielek. najlepsze rozwiązanie , zna prace z dziećmi budynek, dyrektorke przedszkola.

Do Zytki i prawdy-proponuję zapoznać się z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3! :-) Zytka-średnie wykształcenie masz-ok. A udokumentowane 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi?

Zapomniałam jeszcze dodać, że trzeba posiadać wiedzę ze znajomości aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż. Takie tam drobnostki! Przecież każdy z nas ma taką wiedzę w małym paluszku! ;-) A Zytka i prawda to na 100%! :-P

airami widzę że wszędzie się udzielasz wszystko wiesz a pracy nadal nie możesz znaleźć?

Pracę mam! Tylko gorzej z zarobkami!

Lelek: niestety wszystkiego nie wiem! Ale miło mi, że mnie tak postrzegasz! :-D

Tak mnie zastanawia na hu... tam drugi dyrektor, to już jeden nie starczy tylko drugiego trzeba dla jednej grupy dzieci!? Co to za polityka, kto będzie płacił za stanowisko, którego nie trzeba. Będziemy pociotkom naszej władzy wypłaty sponsorować... Myślę że to będzie dobry temat dla mediów i trzeba będzie zareagować... Moje zdanie!

Dwóch dyrektorów w jednym budynku Chyba przesada! A swoją drogą to chyba najwyższy czas podać do publicznej wiadomości wyniki konkursu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.